gozdegg Merhaba ne oldu nasıl ilerledi süreciniz paylaşır mısınız ? Benim de 40+1 oldum bugün . Sancım yok, açılmam yok, kanala inmemiş bebek. Bebeğimin pozisyonu normal doğuma uygun, çatımda müsait, bebeğimin suyu da iyiymiş. Herhangi bir risk olmadığı için de normal doğum istiyorum. Doktorumda bu yüzden yatışını yapalım fitil verelim açılman olması için demişti ben ise birkaç gün daha beklemek istediğim için gitmedim.