Sizdenbirii1 Mom_06 varsa çıkıyor canım düşükte olsa çünkü 6 gün önceden teste bile çıkan var ama tamamen betanın yüksekliğine bağlı
ppmerlina Mom_06 eğer hamileysen evet. Ben adetime 5 gün kala öğrendim kanla. Çok düşük bir betayla öğreniyorsun
Mom_06 ppmerlina peki öncesinde evde erken gebelik testi yaptınız mı yaptıysanız beklenen adet tarihinizden kaç gün önce yaptınız
ppmerlina Mom_06 erken gebelik testi değil normal test yaptım aşkım ilk testimi çatlamamdan 10 gün sonra yaptım adetime 8 gün vardı silik çıktı. Sonra arka arkaya 2 gün daha test yaptım hepsi silikti yani 3 gün evde test yaptım