Ayztgozde benim açılmam var sancım yoktu suni sanci verdiler valla kimsenin moralini bozmak istemem ama çok kötüydü. Bulantı, kusma yaptı normal sancım daha düzenliyken suniden sonra çok daha ağrılı dayanılmaz oldu. Doğum da yaklaşık 2 saat sonra gerçekleşti