H_aslankan Bugün kontrolüm var hiçbir berlirtim yok sancı açılma yatış olmaz dimi yada suni sancı verirler mi bebeğim gelmek istemiyor galiba psikolojim bozuldu kilosuda iyi normal doğururum inşallah ikinci gebeliğim
Parinas H_aslankan ikinci gebelikse ilkten kalma açıklık vardır suniyle doğumu başlatır doktor. İlk doğumlarda sıkıntı oluyor bebeğin gelmemesi
Glrozklnc Merhaba 39+3 oldum. perşembe günü 40 hafta olacak kontrolüm var doktorum hazırlıklı gel dedi. Insallah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım
H_aslankan Glrozklnc devlette mi takipçisiniz bana 41 kadar bekletiyoruz dedi ama günler hiç geçmiyor sanki
Glrozklnc Glrozklnc yok özel takıpliyim ama benim rahim ağzına dikis atılmıştı o alındı 3 cm lik açıklık var
H_aslankan Parinas ya bi cm var ama doktor git 2 güne bir gel dedi o kadar umursamazdı ki anlamadım çok moralim bozuldu
Parinas H_aslankan yoğun veya gergin bi anına denk gelmiş olabilirsiniz. Onlar da insan sonuçta. 2 gün sonra gidince daha düzgün davranır diye umuyorum. O zamana kadar sizde bol bol yürüyüş yapın eğilerek yerleri silin merdiven inin çıkın falan