Leomom Merhabalar şimdi doktordan çıktım tahlil sonucum d-dimer : 919 İnsülin : 45 Karaciğer enzim : alt ast 28 / 22 Bebek aspirini kullanıyorum ama yeterli olur mu bilmiyorum d dimer için ne yapmalıyım
pelin265 Leomom yanlış anlamazsanız doktorunuz neden değerlendirmiyor bu değeri? Burada birilerine sormanız sizin açınızdan iyi olmaz nacizane fikrim. Hemşireyim ve covid sonrası d-dimer’ım yükselmisti oksapar iğne verildi bana 20 gün boyunca. Lütfen doktorunuza danışın böyle şeyleri kendi iyiliğiniz icin burada birisi size örnek veriyorum hergün sakız çiğne cok iyi gelir dese yapacak mısınız?
Aysezey Leomom 37 haftalık hamileyim d dimer değerim 3000 çıktı ama doğum doktorum ona bakmıyoruz ilgilenmiyoruz dedi . Hamilelikte olur dedi. Normalmi acabaa böyle demesi . Kan sulandırıcı kullanılmıyormuki
Leomom pelin265 Merhabalar öncelikle meslektaşız hemşireyim yanlış anlamadım bir sağlıkçı olarak endişenizi anlıyorum tahlillerimi kendim yorumluyorum elimden geldiğince ve bilgimin yettiğince son iki aydır bazı sebeplerden ötürü köydeydim bugün tahlil verme imkanım oldu ve burada bazı doktor bireyler gördüm çoğu kişiye yönlendirme yapmışlar yarın ulaşım imkanım olursa doktoruma gideceğim alternatif olarak bunlara ek yapabileceğim bişey varsa diye sormak istemiştim bazen tecrübelerden faydalanmak çok iyi geliyor zaten hali hazırda aspirin kullanıyorum ama bu yaşadıklarımı yaşayıp tecrübe eden birisi varsa diye sordum aklıma yatmayan bir şeyi yapmam rahat olabilirsiniz ☺️ pelin265
pelin265 Leomom memnun oldum meslektasim olarak🤗 yanlıs anlamadınız umarım beni💕🤗 cok gecmis olsun sifa dilerim
Leomom Yok asla bilakis endişeniz ilginiz adına mutlu oldum biz sağlıkçılar böyle konularda halk adına daha da stresli olup kafadan dolma bilgi yerine hastaneye gitsin diye uğraşıyoruz sizde de aynısı olduğunu anladım ben de tanıştığıma çok memnun oldum çok teşekkür ederim 💕😍
Leomom Aysezey yani bilmiyorum normalde gebelerde yüksek olmasını bekliyoruz bu Bebek doğduğunda kanamanın durması için gerekli olan bişey fakat şöyle bişey var fazlası kalp damarları ve kalp için iyi değil bana 900 de kan sulandırıcı verdi mesela kalbim de ağırlık hissediyordum çünkü
Aysezey Leomom anladımm. İlk doğumumda başka doktorum vardı o kan sulandırıcıyı ısrarla kullandırttı. Çünkü doğum sonrası deidğiniz gibi göğsümde baskı ve nefes alamıyodumm. Ama şimdikide böyle dedi. Demekki var bi bildiği napalm sağ salim atlatalım inşallah 🥺☺️🥲
Leomom Yani Rabbim hepimizi korusun ve kurtarsın inşallah düşünün ben hemşireyim ve şuan acildeyim kalbimde sabah öyle bir baskı oldu ki soğuk bir ter boşladı dedim gidiyorum herhalde o kadar kötüydüm direkt geldik üç gün önce 900 olan dimer şuan 2200 çıktı pıhtı olabilir mi acaba diyorlar pazartesi günü doppler çekecekler şimdiden size ve kendime acil şifa diliyorum lütfen dualarınız da bana yer verin iyi günler dilerim 🙏🏻