Aase bende aynı durumdayım 16+4 üm, hemde hastenede yatıyorum 1 aydır,üstüne Demir ilacı ve steroid kullanıyorum üstüne bir de 3 kilo verdim, doktorlar hayretler içerisinde doktor diyor feramat iştah açar, hemşire diyor steroid iştah açar, en son hemşire mama istetti al bari bunu içerisinde vitaminler var diye , yani yalnız değilsin kardeşim ☺️ Rabbim yardımcımız olsun bende iştah hiç yok gibi sırf bebek için yiyorum nasip artık 🥺🤷🏻♀️