Merhaba anneler. 2 aylık hamileyim. Kanımda Ferritinim çok düşük. 15-150 arasında olması lazımken benimki 9.
Aşırı halsizlik ve uyku yapıyor çok bunaldım. Fakat 3 ay öncesi demir hapı da kullanılmaz diye biliyorum… doktor tanıdığım gynoferrosanol içebilirsin dedi ama emin olamadım.??