Aleyna_murat Kızlar ne zaman giymeye basladiniz ben karnımı hiç sarmadim tayt ne zaman giyebilirim bugün doğum yapalı 26 gün oldu sezeryan doğum lütfen cevap verirseniz sevinirim
Ilkim1- Aleyna_murat bence şimdilik siz tülbent sarın karnınıza hem dikisleriniz ağrımaz ilerleyen zamanlarda korse giyersiniz