nurunuzgeldi Bugün detaylı ultrasonda doktor bugün yemeyi kessen bebek doğana kadar ona yeter dedi sakın kilo alma az ye dedi 😂😂kaderdaşlarım var mı motivasyona ihtiyacım var
Yenibirannee nurunuzgeldi hamileyken yemicez de ne zaman yicez ya 😂 benimde son aylar çok iştahım artıyor
elaedafam nurunuzgeldi ben 105 ile hamile kaldim şuan 37+3 110 um kilo almadım nerdeyse bünye meselesi biraz birde gerçekten hamileyim herşeyi yiyim yapmazsaniz zaten bebek sizden besleniyor kilo almazsınız çok
elaedafam nurunuzgeldi benim doktorum sadece tansiyon şeker dikkat et ölç dedi çok şükür hiç bişey çıkmadı bu zamana kadar şeker yüklemesi bile yaptirmadim ben yani oyuzden biraz dikkat etmekte fayda var bence doğum iki türlüsü de zor oluyor çok kilo alınca
curlymother nurunuzgeldi hahhahahaha ilk hamileliğimde 89 la kalıp 102 ile doğurdum 13 kilo almistim simdi bebegim 16 aylik ve ben 2. ye hamileyim 88 ile kaldım bunda da bakalim ama nefes alamiyorum ya kilo berbat bisey imdat imdatt
nurunuzgeldi Yenibirannee ben de bu ara abarttım 3 kilo birden aldım ödem mi aldım bilmiyorum ama diyete başlıycam ya mecbur
Yenibirannee nurunuzgeldi lohusayken çabuk veriliyor ya bende kendimi öyle teselii ediyorum benim 3. gebeliğim 🫠
nurunuzgeldi elaedafam evet evet ben de çok almadım ramazandan sonra biraz abarttım tuzlu çekirdek çok yedim bi anda 3 kilo almışım
nurunuzgeldi elaedafam şeker yüklemesi ben de henüz yaptırmadım 10 gün sonra doktora gidicem 25 haftalıkken yapılıyor mu bilmiyorum şuana kadar çok şükür şeker tansiyon sorunum olmadı
Tufu2 Bende 108 ile hamile kaldım şeker çıkar korkusuyla aburcuburu kestm sadece onun haricinde yemem azalmadı 106 olmuşum inş biraz daha veririm sonra almam doguma kadar 10 haftalığım daha iştahım açılmadan gebelik diyetine başlama niyetim var
nurunuzgeldi Tufu2 bence başlayın ben bu güne kadar diyet yaptım biraz çok az aldım ar ara aldım verdim ona rağmen bi de yapmasam daha fena alırdım
Catperson nurunuzgeldi hamile kadına bu da denmez ama yani 🫠 eğitim cehaleti alsa da bazı şeyleri değiştiremiyor işte. Uzman desteği alabilirsiniz imkanınız varsa kilo alımını kontorl altında tutmak için. Ya da boşverin sağlık açısından sizi zorlamıyorsa, doğumdan sonra veriliyormuş ☺️