Esra-kk Kızlar 23+1 vajinamda ki kemikte hala ağrı sol üstde hissediyorum doktor normal diyor ama neden hiç geçmiyor bu ağrı günlük işlerimi bile yapamıyorum
efeduru Esra-kk bende 23+5 im ve benimde ağrım var ama ben mecbur yapıyorum sizde hareket halinde olursanız daha hafifler 🫶
Esra-kk efeduru hareket halinde olunca daha da çok acıyor cnm kemigim galiba bebeğimin eşi aşağıda ondan die düşünüyorum