Tgbakrc Kızlar kahvaltıdan sonra çarpıntım oluyor hergün bu durumu yaşıyorum . Ama sadece kahvaltıdan sonra oluyor 27+4 haftalık hamileyim . Aranızda böyle olan var mı ?
saglikciaanne Tgbakrc canım yemeklerden sonra çarpıntı ya ağır yediğin için ya da çok yediğin için olur bende çok kacirirsam en az üç saat çarpıntım oluyor 140 Kara kadar çıkıyor o yüzden hep az yiyorum
hamcokelek33 Tgbakrc o haftalarda bende de oluyordu tavsiyem tansiyonunuzu ölçün mutlaka. Benim çarpıntım varken farkında olmuyordum, tansiyonum 16lara çıkıyormuş, eğer tansiyonda sıkıntı yoksa kan değerlerinize baktırın mutlaka
Dilamser Tgbakrc bendede oluyor nedenini doktor anlayamdi söyledim nefesim kesliyor elim ayagaim tutmuyor kahvaltıyi.azaltinca biraz daha iyi hissediyorum çok yemektende oluyor ben aşırı demir eksikliğim var o tetikliyor
Mommywolf Kahvaltıyla birlikte çay içiyorsanız çay çarpıntı yapar. Çay içtiğim zamanlarda bende de oluyor
Tgbakrc saglikciaanne ama akşam yemeğinde olmuyor sadece sabah kahvaltıda oluyor . Acaba psikolojik midir ?
Mommywolf Tgbakrc açık demli fark etmez, herkes bilmez ama çayın böyle bir özelliği vardır. Gebelikte özellikle yada midenizde gastrit vs varsa çok etkiler direkt çarpıntı yapar
saglikciaanne Tgbakrc bi doktorunuza danışın bir bardak acık çayın çarpıntı yapacağını düşünmüyorum , bende de oluyor çünkü gün içinde çay içerken hiç çarpıntım olmuyor . Bende çarpıntım var diye açık içiyorum çünkü. Kahve kadar hızlı çarpıntıya sebep olmaz. Ben yemekten kaynaklandığını düşünüyorum
Minnakpopus Momuyy Bugün bendede olmuştu bi sersemledim taze kekik yedim ondanmı ki hiç aklıma gelmezdi🫣🫣
Tgbakrc hamcokelek33 şöyle söyliyim kan değerim düşük sabah kan hap içip akşam kan şurubu gibi bir şey var onu içiyorum . Tansiyonum da hep 10/64 falan
Minnakpopus Momuyy bugün yemedim korkumdan 🫣😂 tansiyonum normal seyrederken ayarlarıyla oynamayalım 😂😂
asena9 Tgbakrc çok yiyince oluyor birde kahvaltıda tereyağ bal yiyince çarpıntı aşırı baş ağrısı oluyor bende 🥲