Kızlar siz evin işini evin temizliğini nasıl yapıyorsunuz kaç günde bir mesela ben hergün mutlaka süpürge yapıp evin tozunu alıyorum 4 günde birde paspas çekerim eve arkasından yine siler süpürürüm ama şu haftalarda o kadar çok yalancı sancım oluyorki gün boyu sürüyo devam ediyor 2 gün üst üste ağrım oldu yalancı sancılarım yani artık daha çok sıklaşmaya başladı gecem gündüzüm ağrı ile geçiyor. Haliyleevede yetişmeye çalışıyorum çünkü 1 gün evin tozunu almasam ertesi günü heryer tozlanıyor anlamıyorum bu ev nasıl tozlanıyor .havalandırıyorum diye muhtemelen camlardan ordan burdan toz giriyor içeri. Ama temizlik hastası olduğum için evin işinide bi kenara bırakamıyorum .ağrım olduğu halde iş yapmak kötü yönden etkilermi sizce erken doğum gibi risklere sokarmı?