Rukiss35 Kızlar ben adet olunca iğnelere başlayacağım ama ilacım biteli 4 gün olmasına rağmen henüz adet olmadım sizce adet olmak için kekik suyu benzeri bir şey içeyimmi çok heyecanlıyım ilk defa bu kadar çok adet olmayı istiyorum 🥹💐
Bmelekkk Rukiss35 hayır içmeyin sakın, 1 hafta içinde adet olursunuz süreci bekleyin bitkisel bişey tüketmeyin
yesildeniz_ Rukiss35 bence oluruna bırakın elbet olursunuz. Bitkisel şeyler bazen ara kanama yapıyor çünkü tedaviniz olumsuz etkilenmesin
Nur5 Belki hamilesin ama ,önce buna bak bende tüp bebek tedavisindeydin trasfer oldum cuma günü kan verecem ben adet oluyordum iki tamla sonra gelmiyordu bende maydanoz suyu içtim adetim tam gelsin die
Rukiss35 Nur5 Rabbim inşaAllah hayırlı ve sağlıklı bir şekilde bebeğini tutundursun ve eline almayı nasip etsin ilaçları çok düzenli içtim hamilelik ihtimali yoktur diye düşünüyorum