Kızlar adetim 5 gün gecikti 3. Gün test yaptım pozitif çıktı , 4. Gün negatif çıktı . Sonra adet oldum zaten . Adetin ilk günü beta için kan verdim 2 çıktı . İnternettede beta 2 gri alana girer tekrar verilmeli diyor sizce vereyim mi ? Üzerine adet gibi bişey olabilirmi? Yada adetken beta düşer yükselirmi ?