Ada25052025 benim bide 8 Mart’ta kürtaj oldum 8 haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin insan kaybettiğini yerini dolması istiyor elbete ama bakalım hâkimizda hayırlısı olsun inşallah rabbim en güzelini değil en hayırlısını nasip etsin inşallah tek duam bu rabimm inşallah bebisler bize nasıp eder burda hamileyiz diye post açarız inşallah sağ Salim kucagimza da alacaz inanıyorum inşallah Allah’ın izniyle olacak inşallah 🥹🙏🏼