Umuteymen65 Beni Erzuruma perinatoliji bölümüne sefk etti böyle bir durumu yaşayan oldu mu sonuc gerçekten öyle mi 😥
Mion Umuteymen65 ikili tarama yaptırmış mıydınız? Eğer ikili tarama riskli çıkmadiysa üçlü taramayi çok ciddiye almanıza gerek yok. Geçerliliği çok düşük bir tarama testi .
QueenMommy Umuteymen65 Ya bu testlerin bir kesin doğruluğu yok hep böyle anneleri strese koyuyorlar 2 cocugumdada ne ikili ne üçlü nede fetal yaptırmadım çünkü doğru sonuc vermiyor yapıpta o hamileliğimi neden burnumdaan getireyim ki 20. Haftalarda detaylıya girdim sadeece ve doktorumda bnm fikrimde bekleyip detaylıya girmek daha mantıklı
minnakhanimmm Umuteymen65 2′li testin sonucu %85 3 ve 4 lü testin sonucu %50 flan demişti. Kesin bir doğruluğu yok 2li testi yaptırdıktan sonra ben 3 ve 4 lü yaptirmaya gerek görmedim. Doktorda gerek görmemişti ama siz 2li yapmamissiniz ama içinizin ferah tutun sağlıklı bir çocuğunuz olur insallah
tazecikanne_ Umuteymen65 inşallah korkulacak bir şey yoktur 🌸 Erzurum’a sevk etti demişsiniz hangi şehirde olduğunuzu çok merak ettim. Benim olduğum şehirde de genelde Erzurum’a sevk ediyorlar
Bebegimibeklerken__ Bende sırf bu yüzden yaptırmadım bu testleri. Riskli çıkıp da bebeğini kucağına sağlıkla alan annemiz çok tabi yaşadığı stres yanına kar kalıyor. Dua edin Rabbim hayırlısını verir inşallah
Umuteymen65 Yaşin riskli dedi Dr 36 yaşındayım yüksek çıkmış değerim sefk yazdı 5 içinde mutlaka gitmen lazim dedi 🥺 inşallah bir sıkıntı yoktur