saniss02 Progestan 100 mg verdi doktor bana 7+4 üm şuan güzel görünüyor her şey ama risk var tabi fitil olarak mı kullandınız ağızdan mı aldınız kızlar yumuşak kapsül diyor hap gibi fitil değil
umutluanneadayi saniss02 ilk başta vajinal kullandım bana enfeksiyon yaptı sonra hap olarak devam ettm
AlyaO saniss02 ben de 7+4üm hamileliğimi öğrendiğimden beri fitil olarak kullanıyorum. Arada kanamam veya lekelenmem oluyor 12.haftaya kadar kullanacağım sanırım. Fitilde sabah 1 akşam 2 kullandırıyor doktorum
mrp2023 saniss02 normalde oral bi hap ama bende fitil olarak kullanmıştım doktorum o şekilde reçete etti
Elya611 saniss02 ilk gebeliğimde de kullanıyordum oral olarak şuan da aynı şekilde kullanıyorum özel riskli gebelik doktorum vajinal kullanmamı istemedi
Seymaaa05 6 ıncı haftada kullanmaya başladım ilk fitil olarak ama bende aşırı kaşıntı yaptı ağızdan almaya devam etmiştim