bkdusunenanne duyguuushn gitmelisiniz gitmez iseniz zorla polis eşliğinde götürülürsünüz, üstelik hakimden de azar yersiniz onlada kalmayıp dosya masrafları size kitlenir
bkdusunenanne duyguuushn ceza dosyasının içeriğine bakarlar kamuya dönüşecek de dönüştürürler çok geç çekmek için çünkü makamların önüne düşmüş dosyanız
minikbebegim06 duyguuushn Olay mahkemeye taşınmış gitmek zorundasiniz şuan gidip sorun çözüldü şikayetim yok diyebilirsiniz
bkdusunenanne Aile mahkemesi olsa belki gitmeyin derdim ama ceza mahkemesi suçlu siz iseniz suçu kabul etmiş olursunuz
Kosemen54 Neden gitmek istemiyorsunuz ? Bu zorunlu eğer siz gitmezseniz dava ertelenir ceza bile alabilirsiniz güne karar verilmiş cekseniz bile gitmeniz gerekir diye düşünüyorum
YavruKurtveAnnesi duyguuushn pek bilgim yok, mesajı yorumladım sadece, bir avukatla görüşürseniz daha sağlıklı olur