bir_busra Kızlar hastane çantam için almayı düşünüyorum olası sütümün gelmemesi durumunda bebekte meme reddi yapmıyormuş Biberon da almıştım ama meme reddi olmasın diye alacağım bunu da kullanan var mı aranızda memnun kaldınız mı
bravo61 bir_busra kaşık biberon alın diyor doktorlar genelde zaten ilk zamanlar için bende aldım hastane çantama attm :)
bir_busra AnayimBenAna_ evet yenidoğanlar için memnun musunuz peki meme reddi yapmıyolar diyorlar ne kadar doğru
AnayimBenAna_ bir_busra benimki meme emiyor kaşık biberonuda sevmedi normal biberonuda kaşık biberonla sağdığım aütü veriyorum ara sıra
Havva578 Gebe okulunda bunların hicbirini istemiyoruz çantanıza koymayın dedi ebe onlar gerekeni yapıyormuş hastanede bebek hiçbir şekilde ac kalmaz merak etmeyin bence
bir_busra Havva578 benim hastanem mamayı falan siz getiriyorsunuz dedi o yüzden o an telaş olmasın diye önceden ayarlamak istiyorum