30.haftadan beri sıra bulamıyorum durumum müsait değilken özele gitmek zorunda kaldım. Randevusuz almıyorlar sıra açmıyorlar sağlık ocağı sistemden açıyormuş gittim onun sistemde izin vermedi şuan 37 ye girmek üzereyim 3.sezeryan olcak sıra yok. Ya milletin doğum şekline karışana kadar sıra açsalar keşke