Merhaba anneler ve anne adayları🌸 son birkaç gündür karnımın epey aşağı indiğini hissediyorum. Göğüs altım ile göbeğim arası epey bir boşluk oldu. Birkaç gündür beni görmemiş olan annem arkadaşlarım da aynısını söylediler. Henüz sezeryan mi normal mi olacak bunu daha doktorumla netleştirmedik bebeğin gelişimini takip ettiğimizi için. Ama son 1-1,5 aydır baş aşağı pozisyonda. Göbeğimin aşağı inmesi bu haftalar için normal mi yoksa erken mi sizce? Kontrolüm 3 gün sonra doktora da soracağım. Bayağı alt göbek gibi durmaya başladı bebek😅