Ozlem93333 canım herşeyin aşırısı zaten zararlı, ben ara ara içiyorum ama 1su bardağı değilde 1çay bardağı mesela, yasaklı ya da önerilmeyen şeyleri porsiyonu küçültüp sık sık olmayacak şekilde tüketiyorum canım çok isterse. Kendini yasaklama ama kısıtlayarak tüketilmesinde bence sorun yok