Omuriliğimden daha önce ameliyat geçirdiğim için maalesef spinal yada epidural yapılamayacağını 33. Haftada öğrenmiş oldum. Mecburi genel anestesili sezaryen olacağım. Fakat çok korkuyorum, öteki türlü eşim yanımda olacaktı bebeğimizin doğduğu anı görecektik. Şimdi tek başıma gireceğim. Genel anestezi sonrasından korkuyorum. Ağrılarınız ne kadar sürede başladı. Ne kadar zaman sonra yürütüldünüz. Bebeğinizi ilk emzirme anınızı hatırlıyormusunuz. Bebek doğduktan ne kadar süre sonra emzirebiliyosunuz. Yada anestezi yüzünden sütünüzün gelmediği oldu mu