Suzan60 benimde ilk beş ay plesantam aşağıdaydı hep yatmıştım, tam yukarı çıkmış düzelmiş dendi 25+6 da kanamayla uyandım.. gittik ve rahim ağzı yumuşamış kısalmıştı, serklaj uygulandı şuan 27. Haftadayız ve drum 32 ye kadar sadece tuvalet için kalkıcaksın 32 den sonra yavaş yavaş kalkabilirsin dedi ki ben zaten sadece iki hafta ayaklanmış yemeğimi yapmaya başlamıştım.. gurbetteyiz, ailem gelememişti, eşimin o ara kolu kırılmıştı çok zor günlerden geçtik geçiyoruz.. hiç tahmin etmediğim bi hamilelik geçiriyorum. 36. Haftada dikişler alıncak doğum beklenicek, güçlü kalmaya çalışıyorum ama insanlardan bişeyler istemekten yoruldum, kendi işimi görememekten sürekli yatmaktan😣 bi yanım böyle hissettiğim için suçluyor kendimi, o içinde büyüyor seninle daha kötüsüde olabilirdi diyor ama işte nefis zorluyor. Rabbim hayırlı mübarek zamanda tam vaktinde sağlıklıca evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin..