Bende varım sanırım. Bazen hamile olduğumu hatırladığım zaman içime bir korku ve endişe düşüyor. Tedirgin oluyorum. Sanırım çevreninde etkisi var. Ya da çok bilgi kirliliği var çok yorum var ona yoruyorum. Bir yandan da duyguları çok üst seviyede yaşıyoruz tabi bunu da es geçmemek lazım . Sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🤍