DuruDefne_mommy Selam kızlar🌸8 haftalık hamileyim ama son zamanlarda kalp çarpıntısı yaşıyorum özellikle sırt üstü yatınca çok oluyor.Bir iş yaparken kalbim cok fazla çarpıyor nefes nefese kalıyorum.Aynı durumu yaşayan var mı doktora gitmeli miyim?
hilal_tas94 DuruDefne_mommy damarlar genişlediği için çarpıntılar normal 3. Gebeliğim ilk defa çarpıntı yaşıyorum 13. Haftadayım kalbim bazen yerinden çıkacak gibi geliyo allahtan eşim sağlıkçı o teker teker anlatıyoda öyle sakinliyorum 😂 şekerinizde düşebilir dikkat edin bu süreçler de
Parinas DuruDefne_mommy ilk gebeliğimde çok yaşadım. Nabzım çok yükseliyordu. Yorucu işlerden kaçınmak lazım
kuzeylianne DuruDefne_mommy genel kan tahlili vermediysen gidip ver tatlım kan oranına, şekerine, triodine filan baksın doktor. Bakarda zaten😊 bunlar normalse gelişimsel süreçle alakalıdır. Zamanla vücudun bu sürece alışacak.🌸
DuruDefne_mommy hilal_tas94 sağlıkçı eşiniz varsa ne mutlu size😊ilk kez yaşıyorum bende o yüzden endişelendim biraz
DuruDefne_mommy Parinas özellikle normal rutin ev işlerini yaparken bile dinlene dinlene yapıyorum ağır iş yapmamaya çalışıyorum
hilal_tas94 DuruDefne_mommy bu süreçlerde kendinizi çok yormamaya çalışın vücudunuz yeni bir duruma alışıyo sonuçta 😄insan büyütüyoruz içimizde
DuruDefne_mommy kuzeylianne geçen hafta vermiştim canım genel kan tahlili şükür bir sorun yoktu o zaman alışma süresi diyelim 😊🌸
Aysenur_0046 DuruDefne_mommy ben 35 haftaligim sen yenisin ama ben bi ev supursem yada en ufak bisey kalbim küt küt atıyor
Ebrunn_trn DuruDefne_mommy tiroit lerinize baktırdıniz mi çünkü bu damar açılıyor diye olacak birşey değil kadın dogumcunuza sorun
DuruDefne_mommy Ebrunn_trn hayır baktırmadim haftaya kontrolüm var büyük ihtimalle baktırmamı söyler oda
Phyloo DuruDefne_mommy her çocuk aynı değil demekki bende ikincide her şeyi yaşıyorum midem kavruluyor nefesim kesiliyor ilkinin yedinci sekizinci ayı gibiyim şuan 😶