Fatmanur_gul Kızlar merhabalar 20+2 haftalık gebeyim nefes alırken çok zorlanıyorum biri boğazımı sıkıyor gibi namazlarimi oturarak kılmak zorunda kaliyorum sizdede var mı nasıl geçer