Ya arkadaşlar benim raporum Şubat’ta çıktı eşimde öncesinde işten çıktı şuan SSK yok önümüzdeki ayda tüp bebek için gidicem nasipse şimdi benim kafama takılan eşimin sigorta yok raporum var yazılacak ilaçlar ssksizmi alınmış olcak yoksa rapor geçerlimi oluyo bilgim yok ta