Eslem2112 Kızlar aslında kanda da ne gtif çıktı ama içimdeki. His yine yap dio iki çocuğum var çok şükür istenilen bir gebelik değil ama dişçiye gidecem ve emin olup gitmek istiyorum evde idrar testi pozitif kn negatif çıktı
R_busra49 Eslem2112 kan daha iyi sonuç vermez mi testin doğruluk payı kandan daha az ama vücudun da önemli gebelik belirtileri var mi
1_Pandackk Eslem2112 bende kanal tedavisi için gitmem gerekiyordu verdiğim kanlarda yoktu eğer gecikmenize hala varsa bekleyin isterseniz
birdilektut15 Eslem2112 bende hem awox yaptım hem prodoctor silik çizgi var çok silik ama emin olamıyorum
Eslem2112 R_busra49 öyledir canım dah doğrusu o yok öyle belirti yok adetle aynı olunca anlıyamıyor insan ben emin olmak için bugünde yapıcam ve emin olucam ilaç içerken tereddüt olmasın die
Eslem2112 R_busra49 Kadermiray Hulyaa- 1_Pandackk mrvess birdilektut15 BengiK Sarees Arzu1954 Meridaily adatuna Kızçeler bakarmısız bi
Hulyaa- Kadermiray inşallah güzel haber alırsın umarım ki vardır ❤️ allahım nasip etsin. Dua edicem 🙏