Emanetimi_bekliyorum Selam kızlar sabahları çok aç uyanıyorum kurt gibiyim daha 11 haftalıgım kilo almak istemiyorum ilk gebeligimde aşırı aldım ama çok aç uyanıyorum normal mi kilo almamak için siz neler yapıyorsunuz
R_busra49 Emanetimi_bekliyorum benimde öyleydi canım ben muz ceviz maden suyu fındık tahin bebeğe kilo aldıran şeyler yemeye calisyodum genelde ben alicagima bebiş alsın demi sonra bebiş çıktıktan sonra rahat verelim kiloları 😅
Lalakaplangl Emanetimi_bekliyorum Ben de öyle uyanıyorum valla şu an 14 haftalığım 9 haftalıkken öğrenmiştim hamile olduğumu, öğrendiğimden beri sürekli tartılıyorum o kadar yememe rağmen hiç kilo almamışım, metabolizmamız hızlandığı için çok yiyoruz sanırım.