busenaz68 Merhabalarrr 19+5 günlük hamileyim bebek hareketlerini hiç hissetmedim sizler kaçınci haftalarda hissettiniz ilkinde daha erken hissetmistim şimdi ise tedirgin olmaya başladım hamile değil gibiyim 🥲
R_busra49 busenaz68 bende tam 19+5im ilk gebeliğim ben iki hafta önce hissetmeye başladım ilk başta kelebek cirpintisi gibiydi şimdi tekme gibi ama öyle daha tam değil ama iki hafta önce daha hareketliydi şimdi gününün çoğunu uyuyarak geçiriyor bizimki
busenaz68 Krystal ay bende hissetsem artık insan tedirgin oluyor hiç hissetmedim gebeliğin yarisina geldik hanımefendi de tık yok 😅
busenaz68 R_busra49 ya bende sanki arada hissediyor gibiyim ama asla emin olamiyorum kiloluyum birde o yüzden de hissetmiyor olabilirim karın yağ döküm fazla dört boyutlu da falan yağdan çocuk gözükmüyor 😅😅😅😅
R_busra49 busenaz68 benim kimyasal oldu 2 Aralık’ta bebiş ama 4 aralik yani haftası öyle ben son adet tarihi denilince 4 aralik diyorum bebiş için acaba doğru mu yapıyorum
R_busra49 busenaz68 bende emin olamıyordum ama insan diyor gaz sancısı böyle olmaz diye bı de ben bı kere içimde döndüğünü takla attığını hissettim kendime dedim bu gaz sancıları dönmez takla atmaz bu bebiştir bariz ortada 😅
Ayse-li İlk başta hissettiğiniz şeyin bebek mi olduğunu anlamıyorsunuz bende 20.haftada hissetmeye başlamıştım ilerde sanki balık varmışta arada dokunuyormuş gibi bir his ile başladı ve zamanla güçlendi :)
Esseraa22 @busenaz68 19+5 haftaligiz bizde 17 haftada başladık şimdi çok net hissediyorum 3.gebeligim
777_elf busenaz68 ya bende 22+0 ayirt edemiyorum hareketlerini sanki hisetmiyorum morelim bozuluyor cok