myhomeblog Merhaba geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim , bu ay reglim 4 gün gecikti ve idrar testlerinde negatif çıkıyor. Pozitife dönme ihtimali var mıdır ? Ya da kanda çıkar mı acaba ? Böyle durumda olup sonradan pozitif olan oldu mu ?
myhomeblog H_selooo göğüs hassasiyeti be hafif beyaz bir akıntı dışında şimdilik bir şey yok bekliyorum ben de kan vermek için birkaç gün daha