Selamlar herkese. Oğlum 4 ay 9 günlük. Ara ara uyku gerilemesi yaşamaya başladık herhalde diye düşündüğüm olsa da birkaç gündür tavan yaptı. Geceleri saat başı, belki yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor. Baya çığlık kıyamet. Kendi kendine uyuyamıyor, onu daha önce de denedim gözü kapanıyordu ama tepine tepine uyandırıyor kendini, şu günlerde zaten denemek bile imkansız. Ya kucağıma alıyorum ya memeye alıyorum. Şanslıysam uykuya dönüyor, yarım saat sonra aynı şeyler tekrar. Bazen uyanıyor ve geri 2 saat uykuya dönemiyor. Geçecek mi 😅 neler önerirsiniz bu süreçte?