Kızlar bişey sorucam cuma günü doktora gitmiştim ve o gün bana evet yumurtan catlamış şimdi beklemedeyiz dedi
Ama 3 4 gündür kasıklarımda sızı şeklinde ağrı ve bugün sanki kasıklarımı Ateş basıyo böyle belirti yaşayan oldu mu
Ayrıca bu ay rahim filmi çekilmişti. Rahim filmin çekildikten sonra ihtimal daha da artıyor diyorlar.