Benim şeker çıkmadı ama aile de genetik olduğu için hamileliğin başından beri diyet ve dikkatli şekilde gidiyorum 36 haftalığım ikiz gebelik olmasına rağmen -4 ile devam ediyorum ama iki bebişinde kilosu çok iyi siz kendinize dikkat edin onlar besleniyor 😊💕