anneeolmkkk Kızlar çatlamanın 11. günü laboquick kaset test yaptım negatif çıktı. İlk defa ovülasyondan sonra gün saydım erken mi 11. Gün yoksa negatif midir? Belirtim cok var regl belirtisi de olabilir
mrvess anneeolmkkk benim 10. Günde hiç çizgi yok gibiyken 12. Günde belirgin çizgi çıktı bi günde değişebiliyor inanın moralinizi bozmayın inşallah güzel haberler alırız 🥰
adatuna anneeolmkkk erken gebelik testinde çıkmıştı benim 2 kez normalde çıkması gerekir bir de erken gebelik yapın
Nur8893 anneeolmkkk 11. Gün erken test yapmak için en sağlıklı sonuç 14. Günde çatlatma iğnesi yapılınca 14. Günde test isteniyor Bende 2. Kere yaptırdım bekliyorum.
anneeolmkkk Nur8893 çatlatma iğnesi yaptırmadım ama ovülasyon testiyle takip ettim aynı o zaman 14. günü bekleyeyim🙏
anneeolmkkk Cimcime30 teşekkür ederim canım birkaç gün daha bekleyip adet olmazsam öyle yapayım o zaman ☺️