Opapatya00 Kızlar geçen salı muayne oldum hem sonuç göstercem hemde kontrol etsin istiyorum ama doktorum haftaya yokum dedi 10 günüm dolmadı öğlen gitsem randevu için sıra alsam olur mu direk başka doktora mı atar yoksa almazmı beni şehir hastanesi buarada .
Opapatya00 Mrvsmt2502 yani mantıken atması lazım zaten randevu yok haftalardır şansımı denicem hastane uzak
Esseraa22 @Opapatya00 yani normalde tahlilleri yaptirginiz doktor dışında başka bir Dr tahlil sonuçlarına bakmıyor 10 gün olamdi demişsiniz özel herhalde burası doktorum yok diyip başka bir Dr açtırıp gosterebilirsinjz sonuçları ama muayene edermi bilemicem
Opapatya00 Esseraa22 yok canım şehir hastanesi yani doktorum yok sonuçta randevu zaten yok haftalardır inşallah bakarlar ya
Mrvsmt2502 Opapatya00 şehir hastanesinde eğitim polikliniği oluyor hiç bulamazsanız oradan isteyin biraz bekliyorsunuz ama bakıyorlar
Opapatya00 Mrvsmt2502 aradımda hastaneyi bakmazmış başka doktor doktorunu bekle diyo bir kere ordanda rıca ettim bakmadılar canım yoğunum dedi durdu sabah 8de anca gidip sıra alıcam ondan başka çare yok
Mrvsmt2502 Opapatya00 bakmak zorundalar canım benim. Bende 39 haftalık gebeyim mhrs den randevu alamıyorum çünkü her hafta gitmem gerekiyo randevu alımca otomatik iptal oluyor başkaları da yararlansın diyeymiş keyfimizden gidiyoruz sanki. O yüzdem mhrs den alamıyorum gidip direkt eğitim polikliniğinden alıyorum ki zaten doğuma çok az kaldı mecbur bakacaklar ya da aldığım randevuyu iptal etmeyecekler
Esseraa22 @Opapatya00 bakarlar inşallah ben başka doktorda yaptırdım tahlileri kabul etmedi cuma başladım şehir Hastanesi’ne kabul etmedi kendisi tekrar tahlil aldı benim bildiğim bakmıyorlar bende öyle bı iki defa boşa gittim geldim şimdi randevu bulamıyorum bulana kadar bekleyeceğim kendi doktoruma
Opapatya00 Mrvsmt2502 aynen bende 39um biz aciliz sonuçta ben geçen resmen yalvardım ağlıcaktım kaç doktor bakamam dedi acile git orda sancım var de seni alırlar dedi öyle yaptım ne bilim valla canım zaten gebelik zor.bide bunlar böyle zorluk çıkarıyo
Mrvsmt2502 Opapatya00 doktorlardan rica etme köpek gibiler çoğu. Ben girişteki sekreterliktwn alıyorum sıra
Opapatya00 Mrvsmt2502 aynen valla köpek gibiler giriştekilerde tuhaf rabbim sanada kolay doğumlar nasip etsin sağ salim al yavrunu kucağına inşallah iyi doktorlara gelelim inşallah
Mrvsmt2502 Opapatya00 giriştekilerde tuhaf ama geçen gittiğimde randevu aldım iptal ettiler her hafta gelmek zorundayım randevu alamıyorum diye anlattım sıra verdi sağolsun inşallah sana da iyileri denk gelir. Amin inşallah hepimiz sağlıkla sağ salim kurtulalım bebişlerimize kavuşalım canım. Ağrın var mı
Opapatya00 Mrvsmt2502 bazen iyileri denk geliyor inşallah canım ya ben dün acilde muayne oldumda alttan baktı bayada sertti sanırım tetikledi lekelemem oldu gece boyu regli sancım var arada şiddetleniyo sanırım az önce nişanda geldi sancının derecesine bakıcam artık düzenli mi değil mi.anlamadım senin durumun nedir
Mrvsmt2502 Opapatya00 bugün gittim bende nst de 80 90 larda sancım çıkıyor ama karnım hep semsert doktorda doğum sancısı değil bi süre daha bekleyelim diyor dönüyoruz ne zaman gelmek isterse artık. İnşallah sağlıkla kavuş canım kolayca olsun