Tugcemmmm sağlıkla kucağına alırsın inşallah üzülme ne güzel bebeğine kavuşuyorsun keşke benimde doğum vaktim gelseydi biran önce 37haftalari görmek istiyorum bende sezeryan olacam ve senin gibi 2 çocuğumu evde birakacam mecburuz yani ne yapalım ki güzel günler bizi bekliyor inşallah banada dua edermisin riskli gebelik sürecinde geçiyorum ismim kader bu gün ne dua edersen kabul olacaktır Allah’ın izniyle 😊🩷🧿