Herkese merhaba hanımlar . 2 ay önce normal doğum yaptım. Regl oldum ilk 3 gün yok denilecek kadar az kanamam oldu fakat 5 gündür yoğun geçiyor . Doğumdan sonra ve lohusalığımda bile bu kadar kanamam olmamıştı ve normalde çok kısa sürüyordu reglim ilk defa bu kadar uzadı . Benım gıbı aynı sorunu yaşayan oldu mu normal bi durum mu ?