Sonnentala aysetcdmr_ 24+4 doğum tarihim 08.08 normal doğum ulucak beklicem bakalım ne zaman gelicek senin ne zaman doğumun
Alizade_16 Aslanmomm bende de 2ci bu ama bende sezaryen olucak ilkide sezaryen olmuşdu ikiside erkek bende😄❤️
Suheyle1 Aslanmomm ya canım ülkem bi nasıl dogurmamız gerektigine el atmamıştı sag olsun hersey mükemmel gibi ona da el attılar 😅 hepimize kayyum atayacaklar başımızda beklicekler nasıl dogurcaz diye 😅