17 Şubatta rahim filmi cektim 23 Martta regl oldum 29 Martta temizlendim bel ağrım ve kasıklarımda Ağrı var ayın 10 unda kahverengi şeklinde leke döküldü 11 inde ertesi günde tek seferlik pembe kanama şeklinde leke döküldü 1 gün arayla Ay ortasında hiçbir zaman lekelenmem olmaz test yaptım ertesi günü çıkmadı 10 gün sonra yani normal de dün regl olmam gerekiyordu olmadım sizce bugün test yapayım mı yada 1-2 gün daha mı bekleyim