Suhey Kızlar 5 gün adetim gecikti iki kere test yaptım bişey çıkmadı adet belirtilerimde yok bilgisi olan başına böyle bişey gelen var mı acaba
1tugii Suhey benimde başıma çok kez geldi testin negatif çıktıysa hamile değilsindir ama içim rahat etsin istiyorsan kan testi vermelisin😊 bazen stresten kaynaklıda gecikme olabiliyor
Theaydins Gizemce1- geç döllenme olduysa değer henüz düşük olduğu için idrarda çıkmamış olabilir önce kanda yükselip sonra idrara geçer