Naz22n
Şuan 11+3 olduk ikinci gebeligim çok şükür hissettigimden bellidir ne agrı ne sızı oldu uyku problemimiz var full uyumak istiyorum 🤣 şu anlık ayakta gün boyu hiç oturmadım mı bel ağrısı biraz oluyor onun dışında birşey yok. Bazen bacagıma krap giriyor oda ilk dogumdan sezeryandan bellidir var yani onu dışında cok şükür kusma mide bulantısı yok 🤲🏻🤲🏻