Krystal Naz22n 22 haftalık olduk ara ara bulantılarım hâlâ oluyor. İştahsızlık ilk 2 hafta vardı bebeğe belirginleşmemiş dediklerinde belki doğru dürüst yemiyorum diye olmuştur diye inat edip yediğimde geçti 😂
YavruKurtveAnnesi Naz22n çok bulantim olmadı ama koku hassasiyetim fazlaydi. Normalde de farklı koku alsam kusarım 😁 13 haftalikken koku hassasiyetim de geçmişti simdi premsessss gibiyimm😁😁
Seyda-06 Naz22n kaç haftalıksın. Beyaz leblebi yiyorum baya bi bastırıyor bide prilam içiyorum bi faydası olmadı bulantıma sadece leblebi durduruyor birde yemekten hemen sonra olups naneli atıyorum ağzıma uyuşturuyor sanırım o kadar acı ki
Ebru_ebru Naz22n Doktor hap vermişti faydası olmadı serumda aldım rabbim yardım ediyor bir şekilde ama baya zorlanıyordum. Çubuk kraker, leblebi , ayva, yeşil elma bunları deneyin bir isterseniz…
YavruKurtveAnnesi Naz22n ilk gebeliğim gibi olsaydi vayy halimee, doğuma girerken bile boş mideye kustummm 😁😁
Seyda-06 Naz22n bende çok az hafifletici oluyor kusunca bulantım geçiyor ama yemek yemek zorundayım yiyince takrar bulantı başlıyor ilk kullandığımda çokta işe yaramıştı
YavruKurtveAnnesi Naz22n ikisi arasinda dünya kadar fark var, ikisi de kız yanii cinsiyetle alakalı da değil 😁 sağlıklı olsunlar inşallah gerisi geçici süreç 🌸
dedimolabilirrr Ayy benim de öyle 7. Haftadayız daha zaman geçmiyor sanki mide bulantısı iştahsızlık kg kaybı yaşıyorum prilam bir tık yardımcı oldu kusturmuyor ama bulantı devam ediyor ve hayat enerjim sıfır sürekli uyuyor uzanıyorum 😅 binlerce kez şükürler olsun tek duam sağlıkla doğsun çekicez napalım