Esen_46gul Ömer Faruk hoca çok iyi gerçekten,ben özelde başka doktora gidiyorum ama arada Ömer Faruk hocaya da giderim detay detay anlatıyor demekki herkese karşı öyleymiş,başka hastanede çalışsa kesinlikle Ömer Faruk hocaya giderdim ama devlette olduğu için gitmiyorum