Srpll_56 Bebeğin kafasının büyük olduğunu söyledi. Genetiğe bağlı olabilir dedi babasının kafası vücuduyla orantılı. Herhangi bir hastalıkla alakası olabilir mi bununla ilgili bişey demedi doktor başına gelen var mı ? Duyan var mı?
obiranne3 Srpll_56 erkek mi bebeğin cinsiyeti genelde erkek beneklern kafası büyük olur,doğunca bi kaç ag sonra normale döniyor
Elif-74 Srpll_56 ilk gebeliğimde 39+0 da bende kafa büyüklüğü ve iri bebek sebepleriyle sezaryen doğuma alındım erkekti bebeğim çok şükür 3 buçuk şadında herhangi bir problemi yok
seyma0661 Srpll_56 eşimin kuzenine de öyle demişler onun için sezeryan oldu tabi özelde. Annesi babasının da kafası büyük olduğu için genetikmiş herhangi bir sağlık sorunu yok çok şükür yeni doğdu
Srpll_56 Elif-74 bana iri bebek demek kafası büyük denildi sadece teşekkür ederim cevapladığınız için 🌺