Merveyarali merhab gittim ve 2 saat bekledim randevum 15.00 daydı beni baska doktora verdiler randevumu iptal ettiler 2 saatin sonunda zorda olsa girebildim ultrasona. Tek sorunları sistemleri oturmamış her şey çok karışık randevular erteleniyor ama hastane gercekten guzel daha da geliştirirler umarım şimdilik orta düzeyde 🤭