Kızlar ben 23+5 gebeyim 2 kez üst solunum yolu enfeksiyonu filan geçirdim iştahım yoktu düzgün yiyemedim zorla yedim bir şeyler ama vitaminleri aksatmadım. Gebelikten önce çok abur cubur tatlı vs alışkanlığım vardı iştahım daha açıktı gebelikte öyle olmadı abur cubur tatlı canım hiç istemiyor gibi bir şey yemek de normal yiyorum tıka basa yemiyorum sürekli acıkmıyorum. 74 kilo geliyordum önceleri en son 72 geldim. 2 gün önce de kontrolüm vardı bebek 580 gr yani normal kilosu. Ama ben kilo verdiğim için endişe duyuyorum. Kilo veren oldu mu hiç?