Hshshzgsghzhshs xesra-0911 Philips aventin ki meme reddi yapmıyor diyorlardı anne göğüsu uyumluymus benim kızımda yapmadı sütümü sağıp veriyorum dışarda bazen evde göğüsümu de emiyor onuda seviyo
Fly3636 Ben bügün aldım Philips avent 0-6 ay inşAllh iyidir arkadaşım önermişti emzikte aynı şekilde philips
Selin3434 cerengeredeli bende oyle yapmıştım kızım da yaptı ıkımcı bebegımde lansinoh aldım 2 buçuk yaşına kadar emzirdim
Girlmama cerengeredeli hayir meme reddi yapmiyor yapiyor diyenler olmus her bebek ayni degil ama genel olarak yapmiyor erken dogum yaptim en basindan beri avent kullaniyorum yapsa benim bebede yapardi
Girlmama xesra-0911 lansinoh akitma yapiyor philips avent antikolik response kullaniyorum gaz sorununu minimuma dusuruyor akitma yapmiyor meme reddi yapmiyor annem memesine en yakin biberon o cok memnunum 3 tane var 2 tane daha alicam
ipek63yldz_ xesra-0911 Bende Chicconun biberon setini altım 4 biberon emzik gayet memnun kaldım ne kırılma ne renk solması oldu kaynattıgın sürece uzun süre kullanabilirsiniz dedile bana 🤗❤️