ozleemm27 Progestan 200mg ne ıcın verılıyor doktor bana verdı ama kasık agrılarım için dedı eczanecıye sordum düşük olmasın diye dedi kullanan varmı?
Zhlcnr ozleemm27 evet canım agrıların varsa herhangı bır kanama dusuk olmasın dıye kullanılan bır ılac zararı yok faydası var kullan
Reykzy ozleemm27 progestron hormonu içeren bir ilaç, bu hormonda çocugun tutunmasına yardımcı olıyor düşük riski olanlara veriyor doktorları progestanı ama agızdan alonca çok yan etkisini gördüm ben
Zhlcnr ozleemm27 ıhtımalıne bıle karşı verılıo tedbır amaclı agrın varsa kasık bır ıhtımale karsı vermıstor doktorun
Destina21 Düşük tehlikesi ve kasik ağrılarına veriliyor.. ben uzun yoll gittiğimde her ihtimale karşı vermişti bir tür önlem yani
ozleemm27 Reykzy doktor bana vajınal yoldan al dedı kullan konrtole gelene kadar sonra bakarız dedı ama neden dedıgını acıklamadı dusuk tehlıkemmı var dıye dusundum bende